پایگاه جامع فرهنگی مذهبی صراط

به سایت فرهنگی مذهبی صراط خوش آمدید

پایگاه جامع فرهنگی مذهبی صراط

به سایت فرهنگی مذهبی صراط خوش آمدید

باسلام خدمت بزرگوارن این سایت در نظر دارد که مطالب و مقاله های مذهبی ، دینی ، ارزشی و علمی و در چهارچوب آثار و تاریخ مذهبی از جمله زندگی نامه های ائمه معصومین و پیامبران به اطلاع شما برساند.
باتوکل به خداوند متعال این سایت در نظر دارد که از محتوایی مثل کلیپ های فرهنگی و صوت های مذهبی ، مقاله ها ، کتاب های pdf ، مجلات و عناوین مهم جامع رو استفاده کند و در اختیار شما دوستان قرار بدهیم.

موفق و پیروز باشید.

باتشکر.
مدیریت وب

آخرین نظرات

سفیانی - بخش هشتم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

سفیانی - بخش هشتم - ادعای دیدن سفیانی . . محمدتقی بهلول مدعی شده که در جریان سفر خود به سوریه در زمان ریاست جمهوری حافظ اسد در این کشور، با شخصی که نامش عثمان بن عنبسه بوده و شباهت بسیاری به سفیانی در روایات داشته، ملاقات کرده‌است: من برای زیارت حضرت زینب و حضرت رقیه به سوریه رفته بودم و در حدود بیست روز در آنجا بودم. حافظ اسد مرا دعوت نمود و به خانه خود برد و از من پذیرایی نمود و از آنجا مرا به ارتش سوریه برد و گفت که برای ارتش سوریه صحبت کنم، من هم به منبر رفته، برای آنها سخنرانی کردم. وقتی که از منبر پایین آمدم یک منصب داری داخل شد. در آن وقت عده‌ای گفتند: «جاء سفیانی؛ یعنی سفیانی آمد». دیدم او یک سرتیپ ارتش سوریه‌است. من با او شروع به صحبت کردن کردم و اسم کوچک او را پرسیدم. گفت: اسمم عثمان بن عنبسه‌است. دیدم خودش است و او از لحاظ قیافه‌ای همان خصوصیاتی را داشت که در روایات از سفیانی آمده‌است. همچنین برخی دیدارها با سفیانی نیز از کسانی چون امام موسی صدر و مصطفی چمران نیز به صورت غیرمستند مطرح است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی